tisdag 10 november 2009

Pannkaksberg

Idag har det vart ännu en vanlig skoldag men idag hade vi hemkunskap:D Jobbar med Felix och vi äger ju verkligen:) Och så brukar vi ha vatten krig när inte våran lärare kollar på..Haha.
Och så är det hemkunskap på elevens val på torsdag och då ska jag och Della baka schackrutor till öppet hus som är den 21 november:)
Iaf sen när jag kom så hade mitt blodsocker sjunkit så jag var på dåligt humör så jag lagade plättar för fyra pers^^ Och det var bara jag och min lillebror som skulle äta..
Mina plättar är inte dem vackraste men lätt dem godaste:D
Nu väntar jag iaf på att klockan blir sex för då ska jag rida Mandat på ridskolan och vi har hoppning^^ Ska fråga mamma om jag kan låna hennes sporrar hehe...
Det är väl min dag hitills, ha det så bra<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar